Archetypy marki w praktyce – Agata Dąbek

Ten wykład przyda Ci się, jeśli: 

  • zastanawiasz się, czym są archetypy marki i jak można wykorzystać je w biznesie,
  • szukasz pomysłu na uspójnienie i uporządkowanie komunikacji swojej marki,
  • interesują Cię konkretne przykłady wykorzystania archetypów na różnych poziomach komunikacji biznesowej. 

Dowiesz się z niego m.in.:

  • po co korzystać z archetypów w komunikacji biznesowej i jak to robić?
  • jakie wartości związane są z każdym z 12 archetypów?
  • czy nasz biznes może reprezentować tylko jeden archetyp, czy w każdym z nas w różnych stopniach mieszczą się wszystkie?
  • jakie archetypy stoją za komunikacją najbardziej znanych światowych marek, ale też małych biznesów z lokalnego podwórka?
  • w jaki sposób archetypy mogą przejawiać się w oprawie wizualnej biznesu, tekstach czy materiałach promocyjnych?
Agata Dąbek

Agata Dąbek

W swojej działalności jako empatyczny coach i doradca noszenia dzieci w chustach wspiera mamy, wychowujące dzieci w bliskości. Praca z archetypami była dla niej podróżą, w której odkryła kluczowe dla swojej marki wartości, którymi chce dzielić się ze światem. Pomogła doprecyzować styl komunikacji werbalnej i wizualnej, żeby oddziaływał na te kobiety, z którymi najbardziej chce pracować i którym najlepiej umie pomóc. Szczególnie bliska jest jej metafora własnej drogi: w rodzicielstwie, w prowadzeniu własnego biznesu, w relacjach. Ale jak przystałą na rasową Poszukującą/Odkrywcę, musiała najpierw przymierzyć każdy z archetypów, bo wszystkie są fascynują, jak osobne byty.

Obejrzyj nagranie